torsdag den 5. juli 2018

Besøg på Jensens Bøfhus [ Sponsoreret ]


God mad, venlig betjening og en fantastisk beliggenhed – det får du, hvis du besøger Jensens Bøfhus i Holbæk.

 
 

På en meget varm sommerdag – i sidste uge – lagde vi vejen forbi restauranten, hvor vi indtog vores frokost. Vi valgte lidt let at spise (hhv. grillet laks og nachos m/kylling), og det var som altid velsmagende og godt hos Jensens.


Frokosten var delvist sponsoreret, da jeg havde modtaget et gavekort på 200,- kr fra dem.

Jeg følger Jensens Bøfhus på Instagram, og i forbindelse med et af deres opslag skrev jeg en besked til dem om, at de altid serverer god mad, OG at jeg ikke kan forstå den hetz, der bliver kørt på dem. En hetz der bl.a. har betydet, at vores "lokale" Jensens restaurant i Roskilde er lukket.

Jeg kender selvfølgelig til baggrunden for den pågældende hetz, men jeg mener, at den er komplet idiotisk og HELT ude af proportioner! (Kender du ikke til årsagen, så prøv at google det, såfremt du er interesseret ...)

Er der god og veltilberedt mad på menuen, er smiley'en i orden, og er betjeningen venlig, så er jeg en GLAD kunde. Og har restauranten oven i hatten en fantastisk beliggenhed, så er det selvfølgelig et extra plus. Og alt dette har de altså hos Jensens Bøfhus i Holbæk.

• VIND • VIND • VIND • VIND • VIND • VIND • VIND • VIND • VIND •
[ KONKURRENCEN ER AFSLUTTET ]


Kunne du tænke dig at vinde et gavekort til jensens.com, så gå ind på min Instagram profil, find billedet herover og læs mere om, hvordan du deltager i lodtrækningen.
____________________________________________________

*Smil*
fra Lisbet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.