torsdag den 20. september 2012

Skrot blomster [Vol. 4]

På min motionstur i dag,
lagde jeg lige vejen forbi kompostbunken,
hvor jeg af og til finder kasserede blomster...
og der var gevinst!
Masser(!) af smukke roser!

Jeg begrænsede mig til:
4 store bundter
[ 40 stk. i alt, tror jeg ]

Praktisk nok havde jeg valgt at tage cyklen
- og havde kurven med...!





Det kan godt være, blomsterne ikke er he-eeelt friske
og smukke nok til videresalg,
men de er i hvert fald friske nok til min stue!

Eneste problem:
Jeg har ikke en vase der er stor nok
til dem alle sammen! ;-)

~ Ha' en dejlig aften! ~

*SMIL*
fra Lisbet

8 kommentarer:

  1. skarntydenoglupinen20. september 2012 kl. 19.17

    Hvor fine:-)
    Hvorfor har vores nabo ikke sådan en smuk kompostbunke???
    Nyd aftenen med udsigt til de smukke roser:-)

    SvarSlet
  2. Wauw - det var da noget af en skøn kompost bunke og en sjælen en af slagsen .-)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle smukke blomster...den tur ville jeg også se frem til hver dag
    En dejlig aften til jer knus

    SvarSlet
  4. Sikke da en skattekiste at ha´fundet sådan et sted med GRATIS blomster:-) Pæne ser de ud. Knus Heidi

    SvarSlet
  5. House of Bæk and Kvist21. september 2012 kl. 13.48

    SMUKT SYN - ser forrygende ud i kurven.

    Fantastisk - brilliant.

    Du hører lige nærmere mht. til te-smagning - er ved at stykke noget sammen
    Mille

    SvarSlet
  6. De er vel nok smukke - sikke en fantastisk farve! *Klem* og rigtig god weekend til dig ...

    SvarSlet
  7. **Perler på snor**22. september 2012 kl. 11.45

    Absolut skønne kompostfund,Lisbet! Jeg ville ønske der var sådan en her i nærheden. Må jeg foreslå en spand med avispapir omkring som vase ;-)
    Rigtig god weekend!
    :-) Dorthe

    SvarSlet
  8. Nej da, hvor heldig kan man være - fantastisk flotte roser :-))


    Kh. Marlene

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.