lørdag den 9. juni 2012

Ledreborg Livsstil 2012 * Better late than never...

Det er efterhånden et par uger siden der var
Ledreborg Livsstil
- men... ligesom med alt andet, så er jeg "lidt" bagud p.t..

I skal dog ikke snydes for billeder af min stand,
selv om det var den absolut GRIMMESTE stand,
jeg nogensinde har opsat!
















{Ikke engang billederne(!) er særligt kønne...!}


Normalt bruger jeg oceaner af tid på at opstille min stand,
og kæle for detaljerne, men...
I år blev varerne nærmet "kastet" ind i teltet,
da min hjerne var helt-HELT andre steder:
selvfølgelig hos Dixie♥

Der blev rykket en del om på tingene
i dagenes løb, og det blev en anelse pænere,
og varer blev da også solgt i ny og næ, men...
Det var på alle måder en
ELENDIG OMGANG(!)

Det eneste positive var jer, søde bloggere,
som kom forbi og hilste på!
Det var rigtig hyggeligt at hilse på jer!

Nårh ja...
og vejret var selvfølgelig OGSÅ fantastisk!
Efter 5 år med regnvejr
oplevede vi for aller første gang Ledreborg Livsstil
uden én eneste dråbe vand fra oven,
men med massevis af sol og varme!
Hurra!

Om jeg/vi orker at være med igen til næste år,
må tiden vise...!

I så fald skal det være:
• et helt andet sted i parken
• helt andre varer
• en mindre stand
...

Så... det vil vi overveje de næste 8-9 mdr..

~ Ha' en dejlig lørdag! ~

*SMIL*
fra Lisbet

12 kommentarer:

  1. OMG!!! det ser fedt ud , man kan altså ikke se på din vildt flotte stand at du er så ked af det.
    Dejlig sommer til dig og jeg ved du vil kunne mærke solen skinne på dig snart <3
    Kh mette

    SvarSlet
  2. Susi Rydahl Sørensen9. juni 2012 kl. 12.15

    De er da på ingen måde grim, syntes den ser så spændende ud og ville håbe jeg havde været der.

    Kan godt lige når det hele ikke står perfekt, så får jeg meget mere lyst til at gå på opdagelse.

    Hvis det står alt for stilrent, så kigger jeg mange gange bare hurtigt og får ikke øje på det jeg må eje.


    Håber du har fået det bedre, det har været en træls tid at skulle igennem..


    Ha´en skøn Weekend

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Perler på snor/ Dorthe9. juni 2012 kl. 17.11

    Jeg synes det er sådan nogle skønne sager du har med og kan heller ikke få øje på, at der er noget galt med stand og billeder.
    Men det er nok sådan at man ikke kan udholde at forevige stunder hvor man er ulykkelig, tror jeg.
    Rigtig god weekend - :-) Dorthe

    SvarSlet
  4. Hmmm synes det ser ret flot og lækkert ud Lisbet - nu er jeg endnu mere træls over, at jeg ikke nåede forbi - god lørdag :-)

    SvarSlet
  5. Jeg synes altså at det var en fin og hyggelig stand du havde og det var dejlig lige at hilse på dig. Jeg nød simpelthen sådan det hele derude og vejret gjorde jo også sit dertil - håber at jeg kommer igen næste år. Knus Anne

    SvarSlet
  6. Kære Lisbet

    Selv om din stand var under din normalt meget høje standard, ( og ja, det var den - og ja det var nogle Lo***dage for dig og fu** hvor kan ærlighed være irriterende)
    - var den jo både flot, sommerlig og indbydende i forhold til mange andre..

    Så glæd dig over at vi er rigtigt mange der håber at finde dig på Ledreborg igen til næste år, i en mindre stand, med udsøgte eksempler på den gudsbenåede kreativitet du besidder...

    -og i øvrigt ønsker, at du snart må få lidt medgang af den rigtige slags...

    *stort varmt bamseknus*
    Fra
    Loppe

    SvarSlet
  7. Tak, Mette. Det var sødt sagt!
    Måske ses det ikke så tydeligt, hvis du ikke har set mine tidligere stande... og billederne snyder måske lidt (selv om de heller ikke er for gode). PYT! Det er fortid nu! :-)
    Du må også ha' en dejlig sommer. Lad os håbe, solen kommer til at skinne på os alle...! (Men - jeg ved godt hvad du mener. TAK <3 )
    KH, Lisbet

    SvarSlet
  8. Tak, Susi.
    Nej, standen var langt fra perfekt og lignede mest af alt et loppemarked. Og sådan blev det så i år...!
    Ja, det er en træls tid lige p.t.. Nogle dage går det bedre end andre. Sorg ta'r den tid sorg skal ta'...! Ind imellem dumper jeg ned i et sort hul og er så-ååå ked af det! Men det er vel kun normalt...!
    *KNUS* og god dag til dig.

    SvarSlet
  9. Tak, Dorthe... :-)
    Hvis man ikke har oplevet mine tidligere stande "live", så tror jeg egentlig heller ikke, man umiddelbart kan se forskellen... og at det ikke var ret kønt i år.
    Billederne kan jeg nærmest ikke huske jeg tog... Jeg var godt nok "langt væk i sorgen" på det tidspunkt! Og du har sikkert ret i det du skriver...!
    *KNUS* og god dag.

    SvarSlet
  10. Tak, Bettina!
    Ja, det var da træls, du ikke kiggede forbi. Ikke fordi mit selskab var specielt opmuntrende, men... jeg er sikker på, du ville ha' nydt Slotsparken og stemningen... vejret var jo super godt!
    God mandag! :-)

    SvarSlet
  11. Det var også rigtig rart at få hilst på dig, Anne O. Tak fordi du kiggede forbi standen! Herligt at høre, du havde en god dag i slotsparken. Vejret var jo så smukt som overhovedet muligt, så det var heldigt, nu da du var kommet hele turen til Sjælland! *KNUS*

    SvarSlet
  12. Kære Loppe,

    JA! - det var godt nok nogle l*rtedage, men... det hjalp gevaldigt, at Flemming var der hele tiden! Ellers havde jeg sgutte klaret det!

    JA! - min stand var bestemt under normal standard!

    NEJ! Sandheden er IKKE irriterende. Tværtimod sætter jeg STOR pris på folk, der kalder en spade for en spade. Så TAK for din oprigtighed, Loppe! I LOVE IT!

    Ledreborg 2013... Der er la-aaamg tid til...!

    Og så 1000 tak, søde Loppe, for dine gode ønsker! Ja - ærlig talt, så synes jeg også, det snart må være min tur til at få lidt medgang! Lige p.t. har jeg allerhøjest medVIND, når jeg går tur (den ene vej) ;-))

    *VARMT KNUS* tilbage... til dig fra mig!

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.