søndag den 15. april 2012

Fjernvandrevej E6

- går gennem skoven "Indelukket",
hvor jeg har min [næsten] daglige gang...
kun et stenkast herfra!
.
Lige nu er det skønt at følge forårets udvikling
dag for dag - i den stadigvæk noget farveforladte skov.
Der spejdes ivrigt efter årets første bøgeblad,
som ikke har kunne vente med at springe ud i forårssolen
...endnu uden held!
.
Indtil videre frydes jeg stort over anemonerne,
som bliver fler' og fler' for hver dag,
og kaprifolierne, som er i fuld gang på de snørklede ranker.
.



 ..
Et smukt levn fra sidste år... en tidsel af en art?
.
.
Helt tæt på ligner det små hæklenåle...!
.
.
I går stod der et rådyr lige ved indgangen til skoven,
så jeg snuppede et par fotos (med zoom)
og var parat til at vende om, så den kunne gå der i fred.
Men den fik øje på mig og hoppede hurtigt væk
[kan man jo ikke fortænke den i...!]
og ind i skovens tætte krat
- og jeg kunne fortsætte min tur gennem skoven!
.
.
~ Glædelig søndag til dig ~
.
*SMIL*
fra Lisbet

4 kommentarer:

  1. Godmorgen! Jeg var også i skoven i går, dog sammen med en tvær teenager, der sms-skændtes med sin kæreste gennem hele turen, og slet ikke kunne frydes over anemonerne og de små bøgeblade.
    Men det kunne jeg til gengæld. Og hunden var også glad:-)
    God søndag til dig også!

    SvarSlet
  2. Ønskefe / Mette15. april 2012 kl. 21.23

    Hej Lisbet,

    Tak for du deltog i giveaway hos Ønskefe! Du er trukket som en af de tre vindere. Tillykke:-)

    Vil du sende mig en mail med din adresse på info@oenskefe.dk

    Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  3. Amalielovesdenmark16. april 2012 kl. 08.41

    Kære Lisbeth,

    det må jo har vært meget spænnende at arbejde så centralt i København. Tak for dine oplysninger. Jeg synes, det er meget interessant. Måske... næste gang jeg er ved Kgs. Nytorv tænker jeg på din arbejdsplads......

    Har en god uge.

    Knus

    Amalie

    SvarSlet
  4. Hej Lisbet dejligt indlæg her på din blog fra din søndagstur, og herlige og sjove ting du fanger..... Fjernvandrevej og hæklenåle helt tæt på ......du har et helt perfekt camera <3 og sans for at finde det sjove og smukke :O)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.