torsdag den 29. marts 2012

Goddag og farvel...

...og tak for lynvisitten!

Underlægningsmusik fra The Beatles
 "Hello, Goodbye"

Ikke bare hver gang, men HVER E-N-E-S-T-E GANG
en Give Away er afsluttet,
er der "Faste læsere/følgere" der vælger at fordufte.

Man hopper på vognen for at deltage i lodtrækningen,
for straks derefter at afmelde abonnementet!

Flot! NOT!

Jeg ved, at jeg langt fra er den eneste der oplever dette,
men det gør ikke stuntet mere acceptabelt
- måske snarere tværtimod!
.
...og jeg undres til stadighed over folks
manglende moral!
.
Hvorfor overhovedet deltage i en konkurrence,
hvor man evt. vinder/modtager en gevinst fra en blog
man slet ikke synes om???
Det er så-ååå weird!.

Underlægningsmusik fra Vanessa Williams
"Save the Best for Last"

M E N...(!)
[har gemt det bedste til sidst...]

Samtidig skal der lyde et
STORT TAK
til alle jer, mine TROFASTE følgere,
som har været med mig i lang/længere tid...
Og ikke mindst tak for alle jeres kommentarer,
som skaber liv på bloggen.
Uden jer ville det godt nok være SÅ-ÅÅÅ kedeligt at blogge!

Og velkommen til mine nye faste læsere,
som har valgt at følge min blog
af oprigtig interesse.
Jeg håber, I vil hygge jer i mit farverige univers
og lade jer inspirere...!
.
I er værdsat hver og en!

• • •

Har du gjort dig nogle erfaringer på ovenstående område,
eller har du en mening om det, som du vil dele,
så er ordet frit...
Kommentater er som altid mere end velkommen!

*SMIL*
fra Lisbet

2 kommentarer:

  1. Hej du kære milde væsen
    jamen så ved jeg da hvad jeg har i vente på søndag, når jeg offentliggører lørdagens lodtrækning i min Give Away...
    Men ellers vil jeg bare sige jeg er kommet for at blive.....
    Kh
    din faste følger
    Loppe

    SvarSlet
  2. Det var da noget mærkeligt noget at gøre.. og tænk man gider at bruge tid på det.

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.