tirsdag den 10. maj 2011

Farver og inspiration i massevis...!


Hiccups' blog [hiccupings] er noget nær et slaraffenland for indretningsfreaks og D.I.Y.-folk som har børneværelser og ting til børn som speciale.

Foretagendet er australsk (fra Melbourne), men på bloggen vises der også fotos fra andre lande, bl.a. vores eget, danske Boligmagasinet

Som de præsenterer sig selv på bloggen:
"Hiccups is a homewares brand designed especially for kids in Melbourne, Australia.
Here you will find our latest design news, lots of interior inspiration, bright colours, inspiring children's books and textile bits and pieces from around the world. Enjoy!"
Deres flotte, farverige og interaktive webshop er helt klart også et besøg værd.

4 kommentarer:

  1. Den ser meget spændende ud, der kan man jo nok bruge nogle timer til at kigge...;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Tror du har ret - vi bliver ikke ruinerede af den omgang til bloggerne.... *SMIL*

    SvarSlet
  3. Hej Lisbet. Glæder mig til at tjekke posten de næste par dage. Det er nu mærekligt med de mails, så derfor skriver jeg her. Jeg har faktisk planlagt at komme til ledreborg fredag, så det kunne være hyggeligt at komme forbi og hilse på jer. (Selvom jeg ikke selv blogger er jeg jo flittig læser) Jeg ser om jeg når det til fredag kl. 12 ellers kigger jeg forbi din stand når jeg kommer dertil. Kh Johanne

    SvarSlet
  4. Hej Johanne,

    Ja, det er rigtig MEGET mærkeligt, at dine mails slet ikke når frem til mig. Det KAN selvfølgelig være, at de bliver fanget af spam-filteret, men HVORFOR, dét har jeg ingen idé om.

    Men... pyt! Vi finder jo ud af det alligevel... heldigvis. :-)

    Jeg sendte billetten til dig forleden dag, så den er på vej - og måske også allerede modtaget!

    Vi ses under alle omstændigheder fredag den 20. maj. Hvad enten det bliver i "blogtræf-tidsrummet" el. før/efter, så skal du være hjerteligt velkommen, også selv om du ikke selv er blogger. Det er jo MIN stand. ;-)

    *SMIL* og på gensyn,

    Lisbet

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.