lørdag den 5. marts 2011

Sætterkasse med et {genialt} twist...!

At dekorere sætterkasser med tapet etc. er der flere der har gjort før mig, men jeg har ikke prøvet det før. Så da jeg i dag gik i gang med at dekorere min første af slagsen, følte jeg mig lidt som en "copycat", men det skulle heldigvis hurtigt ændre sig...!

Jeg har fået nogle forskellige stykker originalt tapet fra PIP Studio, og det skulle selvfølgelig bruges til sætterkassen. Da jeg generelt ikke går ind for kopiering men inspiration, lagde jeg hovedet i blød, mens jeg klippe/klistrede tapetet på sætterkassens bagvægge.

OG SÅ(!!!) FIK JEG EN IDÉ...


Nu da jeg var i gang med PIP-temaet, så tilføjede jeg blonder og ting og sager, så sætterkassen kom til at ligne en rigtig PIP-collage. 

Med disse "pippede" rammer kan man skabe en collage med sine egne yndlingsting, og man kan jo skifte dem ud efter humør, årstid, højtid etc. Uanset hvad man vælger at sætte i rummene, så vil det være TOTALT PIP...!

Og det synes jeg er en ret så genial idé, hvis jeg skal sige det selv! (Jante go home!) ;-)

Sætterkassen er sat til salg i min AMIO-shop / *Blonder & Brosten*...

Og så lige et OBS! ang ophavsret:
Du skal selvfølgelig være velkommen til at lade dig inspirere af min idé til privat brug. (Det er jo derfor jeg poster den her! *smil*) Men har du f.eks. en Amio-shop, håber jeg du vil respektere reglerne om ophavsret, og dermed undlade at sælge kopier af min idé. Tak :-)


God weekend!




4 kommentarer:

  1. Fantastisk Lisbet...
    Har du solgt den ???

    Haster ind i butikken for at se

    Helt vild med at du har sat bambi-fyren ind i kassen ...

    Du har helt ret, fuck jante, DU er genial !

    Knus
    Loppe

    SvarSlet
  2. 1000 TAK, Loppe, for din positive kommentar. Det er den slags der varmer RIGTIG MEGET(!)

    Ja, Bambi-fyren passer fint ind i collagen, men han følger ikke med i købet. Han er nemli' min helt egen kitsch-Bambi...!

    OBS! Kassen er i skrivende stund stadigvæk til salg. (Tak fordi du reklamerer for den på din blog *knus*)

    Nej, jeg er ikke vild med Jante, men han mangler ikke venner her i DK (hvis du forstår hvad jeg mener? ;-))

    Så er det sengetid... Go'nat og sov godt... :-)

    Smil fra,
    Lisbet

    SvarSlet
  3. hej skønne Lisbeth :-)
    DET har du dæleme gjort godt! TOTALT PIP-agtigt! Elsker de ting du har sat i hjørnerne.

    Jeg får forresten snart pip-tapeterne i metermål - hvis du skal bruge mere. Tror meget på denne idé!

    Må jeg lægge billedet med et link til dig på min blog??

    Knus fra Katinka

    SvarSlet
  4. Hej Katinka -

    ...og 1000 TAK til dig for din skønne kommentar! (Jeg voksede lige ½ meter... i højden altså ;-))

    Skriver mere til dig pr. mail... nu!

    *KNUS* og smil fra Lisbet

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.