mandag den 4. juli 2011

Kulør med kulør på...

Farverigt bomuldsgarn kan man aldrig få for meget af. Måtte(!) bare ha' disse nøgler med hjem fra Stof & Stil forleden dag. Nu skal jeg så bare lige finde ud af, hvad jeg skal trylle dem om til...


Hvis ikke du allerede har fået fingre i et eksemplar af det GRATIS månedsmagasin, KULØR, fra Spar-kæden, så skynd dig hen og hent det! Der er nogle rigtig gode artikler og opskrifter i det nye juli-nummer.


I magasinet finder du bl.a. en miniguide om must-have-krydderurter til haven/altanen, en interessant artikel om det at sige UNDSKYLD, overraskende tips til at opnå en flad mave (spis bl.a. mandler!!!) og en fin boligartikel fra et hyggeligt, lille sommerhus.

~ ENJOY ~


5 kommentarer:

  1. Lækre farver.
    Lidt reklame: http://mille-designlacamara.blogspot.com/search/label/Indpakning

    Klem
    Mille

    SvarSlet
  2. @ Mille: 1000 tak!!! *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  3. Sååååååå...du har shoppet, har du !!!. Det ville jeg da også have gjort, hvis jeg var "faldet" over disse lækre garner. Er vild med farverne...og glæder mig til at se hvad du nu finder på. Et super blad ser det ud til...måske jeg skulle lede efter den butik ;-) KNUS fra Gitte

    SvarSlet
  4. @ Gitte: Je-eeeeeps... det har jeg nemlig! Jeg skulle et smut i Stof & Stil for at købe noget "fluenet" til vores terrassedør, og så kom jeg li-iiige forbi garnet... og noget! Og det er jo nærmest UMULIGT ikke at købe bare lidt med hjem til lageret... ;-)

    Ja, KULØR er et rigtig godt lille blad. Der er garanteret en SPAR-købmand i nærheden af jer, hvor du kan snuppe det! Bladet udkommer første mandag i hver måned, og så er det med at være hurtig, for det er rigtig populært, og i nogle butikker bliver det revet væk!

    *KNUS* fra Lisbet

    SvarSlet
  5. Skal på landet i weekenden, vil se om jeg ikke kan få fat i det - kender det ikke i forvejen - så det bliver spændende at se om der lige ligger et nummer til mig.

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.