mandag den 11. juli 2011

American Vintage

Wooden spools af den skønne gamle slags med sytråd i de lækreste "icecream" kulører! Modtog dem med posten i dag fra USA...

[ Smukke pasteller på træspoler... ]

Spolerne er købt hos Lynda, som har bloggen Something Created Everyday. Lynda besøger et hav af estate sales (private loppemarkeder) i Californien, hvor hun bor, og sælger nogle af sine fine og anderledes fund videre i sin webshop Stuff To Treasure

Lynda har fortalt mig, at hun bl.a. af og til lægger vejen forbi estate sales i det så velkendte område Beverly Hills 90210 i Los Angeles, hvilket i  mine ører lyder vildt eksotisk og spændende!

[ Sammen med spolerne lå dette fine vintage postkort ]

Det er ikke fordi, jeg har nogle specielle planer med spolerne, men da jeg er vild med vintage træspoler - og da farverne ikke var til at stå for - så måtte(!) jeg bare eje dem. Ét er dog sikkert: De skal ikke bruges, men udelukkende "pynte"...!

Læg vejen forbi Lynda's blog, Something Created Everyday, hvor du bl.a. kan finde en masse sjove D.I.Y.-projekter.

Og kunne du tænke dig at eje nogle af de fine gl. træspoler, så har Lynda flere på lager i sin webshop: Stuff To Treasure.

@ Lynda: Your package arrived in my mail today. Love the wooden spools, and the Beverly Hills postcard. Thank you so much!


3 kommentarer:

  1. Halløj halløj...
    Søde seje trådruller... de har lige den rigtige farveskala...minder mig om 50´erne med softdrinks, milkshakes og flyde-biler...

    ( Fantasien fejler ikke noget)

    Håber I nyder livet på landet - blandt andet

    *SMIL* oh kh
    fra
    Loppe

    SvarSlet
  2. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kommer lige pludselig til at tænke på den serie der vist nok hedder "Mad Men"...ikke at jeg har set den, men årstallet passer nok meget godt til dine nye flotte ruller ;o). Jeg håber, at I får en dejlig aften i jeres skønne have. X'er fingre for at sol vinder over regn i de næste par dage... *KNUS og SMIL* fra Gitte.

    SvarSlet
  3. Hej Lisbet. I just found this post. I am so glad that you liked your spools and the old Beverly Hills postcard. You are so nice to mention both my blog and my shop. Tak.

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.