tirsdag den 12. juli 2011

Hæklede tæpper...

...helt nøjagtigt 2 af slagsen arbejdes der på p.t.:

[ Oldemor firkanter i farverne:
Rød, pink, laks, gul, lime... ]
 - Se den færdige oldemorplaid HER. -

[ Man skulle næsten tro farverne var afstemt
efter denne fantastiske potteplante...

men det ER helt tilfældigt!
Ved i øvrigt slet ikke hvad blomsten hedder,

men den er SKØN med
alle de forskellige farver blomster...! ]
[ Det andet tæppe er stribet i farverne:
Rosa, turkis, lime og hvid... ]

Forandring fryder som bekendt, så når jeg bliver træt af at arbejde med farverne på det ene, så snupper jeg det andet...!


5 kommentarer:

  1. Sikke skønne ting du hækler på, Lisbet - dejlige farver fulde af sommer! Din potteplante er noget af det fineste, jeg har set. Gid jeg vidste, hvad den hedder.

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte,begge to,smukke,smukke farver.. og en god idé at hækle på begge ad gangen og kunne skifte lidt ind i mellem;) og planten uha,uha hvor er den flot.....gid også jeg viste navnet på den.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  3. nej hvor er det bare nogle smukke tæpper du er igang med, hvor gad jeg godt jeg kunne sådan noget. Det er fantastisk.

    Og smuk smuk blomst

    SvarSlet
  4. Ih altså Lisbet...du forstår da også bare at levere varen ;o) Hele 2 tæpper og i så skønne farver FLOT FLOT.

    Nu venter jeg bare på, at du finder en blomst, der er afstemt efter farverne på nr. 2 tæppe, mon der findes en på markedet?

    Jeg håber, at du får en skøn dag.
    *SOMMERHILSNER & KNUS* fra Gitte

    SvarSlet
  5. Så var det lige, at man blev glad i låget af disse skønne farver - intet mindre. TAK for det.
    Kh. Lene.

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.