søndag den 7. juli 2013

Go' søndag ...!

- med en smuk pæon, som må være "skabelonen" til de silkepapir-blomster, der forhandles mange steder for tiden ...!




Er mest i haven i dag og nyder det smukke sommervejr!

Men - skulle lige ind og hente en bid brød og noget koldt at drikke, og så kunne jeg da meget passende sende denne søndags-hilsen af sted til jer i Blogville, hvis I skulle forvilde jer herind ... - selv om jeg gætter på, de fleste er jer (ligesom jeg) tilbringer dagen udenfor ... og uden internet! ;-)

Nyd dagen!

*SMIL*
fra Lisbet

2 kommentarer:

  1. Sikke en flot pæon. Jeg tror, de fleste har nydt udelivet i det skønne vejr, vi har og har haft i dag :-)
    *Klem* og god søndag aften!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madame G ... Jeg synes også den er fantastisk smuk, pæonen.
      Og ja ... sikke et dejligt sommervejr vi har haft i denne weekend. Jeg har også været udenfor det meste af tiden ... Så herligt!
      *KNUS* og go'nat herfra ... :-)

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.