lørdag den 13. juli 2013

Ferie og firkanter ...

Hvis du ikke har nogle store planer for ferien, så kan jeg selvfølgelig varmt anbefale hæklebogen, som indbyder til mange hyggelige timer med hæklenål og garn ...!


Fine & farverige FIRKANTER - du selv kan hækle har et handy format (18 x 18 cm), så du kan nemt få plads til den i tasken sammen med et garnnøgle og en hæklenål ... 

48 sider spækket med opskrifter på firkanter, mindre hækleprojekter (som er til at overskue), tips og inspiration.

- og så koster herligheden kun kr. 100,- 



Bogen kan bestilles online her:
  • Bogen vil også blive forhandlet i fysiske butikker, bl.a. hos Stof & Stil
Og så har du også mulighed for at VINDE bogen!
Hvis du ikke allerede deltager i konkurrencen, så klik her ...

Nyd dagen!

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Hej Lisbet
    Prøvede at købe din bog i Arnold Busck i går, den er udsolgt fra forlaget, og jeg var så heldig at de havde en enkelt i en anden afdeling, som jeg så køber. Men du skal lige vide at den altså er ret svær at få fat i.

    God sommer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mie,
      Mange tak for din hilsen og info. ang. min nye hæklebog.
      Det lyder næsten for godt til at være sandt, hvis bogen er udsolgt fra forlaget (3000 bøger) på blot 11 dage. Men hvor VIL det være fantastisk, hvis Arnold Busk har ret. Jeg må tjekke hos forlaget på mandag!
      Godt at de A.B. kunne skaffe bogen til dig fra en af deres andre butikker. (Ellers har jeg den jo også selv til salg - så længe lager haves...!) Håber du får rigtig meget glæde af hæklebogen.
      Også en dejlig sommer til dig!
      *SMIL* fra Lisbet

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.