mandag den 30. april 2012

Vinderen af Give Away er...

- fundet via random.org!


Tillykke til den heldige vinder,
som har været en af mine trofaste følgere
siden jeg startede bloggen!

Pi-Andrea:
Er du sød at sende mig navn og adresse på
lisbet(snabel-a)lisbet.dk
så du kan få dit nye, lækre silketørklæde med posten?
[Mailen skal være mig ihænde senest den 7. maj - ellers finder jeg en ny vinder!]

Tak til jer som deltog!

HUSK at du stadigvæk kan deltage i konkurrencen om
3 x 2 stk. adgangsbilletter til
Ledreborg Livsstilsdage

*SMIL*
fra Lisbet

1 kommentar:

  1. Hvis ingen andre vil, så vil JEG:
    Tillykke igen, Pi-Andrea... med tørklædet!
    Det er afsendt fra posthuset i dag, så du har det en af de nærmeste dage!
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.