mandag den 23. april 2012

Ilse Jacobsen • Hornbæk [SÆLGES]

Min nabo har en
super lækker Ilse Jacobsen regnjakke
til salg:
.
[ Foto lånt fra ilsejacobsen.dk ]
.
Soft shell regnjakke
Størrelse: 38
Farve: Army grøn
Nypris: kr. 1.399,75
Brugt få gange og er så flot som ny!
.
Pris: kr. 800,-
.
Ved køb kan frakken afhentes på adressen
[Tokkerup, 4320 Lejre]
el. sendes med posten (køber betaler fragten).
.
Sælges da den er for stor!
(Jeg kan desværre ikke passe den... ellers slog jeg til!)
.
Er du interesseret så send en mail til:
Anja Kramper [ amkramper(snabel-a)hotmail.com ]
.
*SMIL*
fra Lisbet

10 kommentarer:

  1. Øv, jeg kan heller ikke passe den.

    Janne

    SvarSlet
  2. Det kan jeg :-D

    SvarSlet
  3. Den er superflot og lækker! Designlacamara bliver fin i sin nye regnfrakke :-)
    *Klem* og ha' en dejlig aften, Lisbet!

    SvarSlet
  4. Sussie Appelgren24. april 2012 kl. 07.11

    Desværre et nr. for lille til mig, men en super lækker jakke....
    Godt Mille kan;)

    SvarSlet
  5. ... passe den kan jeg - men om jeg køber den er en helt anden snak ;-D

    SvarSlet
  6. Den er RIGTIG lækker! Ligesom Ilse J's øvrige produkter! *KNUS* og god aften, Madame G...!

    SvarSlet
  7. Ja... lækker! - og for lille (til os ;-))

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.