tirsdag den 3. april 2012

Prinsessen på ærten


Er det okay, jeg lægger mig her?
JA(!!!)


Så snupper jeg en lille lur...


...ja, jeg gør så...


...synes ikke jeg ligger helt godt...


...så jeg prøver lige sådan her...


...nej, det her er nok bedre...


...eller sådan her...


Ahhh!
Når enden er god, er alting godt!
..
Dixie får sig en formiddagslur
i puderne på mit arbejdsværelse...!
.
Og hun ER min lille prinsesse!
Der lå dog ingen ært... dem spiser vi! ;-).




Og det varer ikke længe,
før der skal sås nye rækker i køkkenhaven!
.
*SMIL*
fra Lisbet

3 kommentarer:

  1. Er du vimmer hun er skøn....
    Smiler og forestiller mig hendes møffe-lyde...
    Super hyggeligt....
    Tak for foto-serien..knus
    Loppe

    SvarSlet
  2. Er jeg den eneste hundetosse-gæst ???

    SvarSlet
    Svar
    1. *SUK* Ja, Loppe... det lader til det! Blogville er et ret ensporet sted, hvor man helst skal skrive om "døde stangvarer" for at være interessant... If you know what I mean? ;-)

      *KNUS* og TAK for dine kommentarer!

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.