onsdag den 18. april 2012

Juleaften den 18. april...

Sådan føltes det i hvert fald,
da posten kom forbi her i formiddag med
en helt fantastisk pakke
- en meget hemmelig pakke faktisk... ;-)

Jeg var nemlig så heldig, for et par dage siden,
at vinde en Give Away hos
"Hyggeligheder og Glædelse"


Og sikke en pakke!

En skøn æske (lige i mine farver!)
og et kort "Til Lisbet uden h ;-)"...


...en æske fyldt med fine pakker i silkepapir
og bånd af jutegarn.


Her er alle de skønne
hemmeligheder...!

Blomsterfrø: Riderspore og Sommerasters
Summerbird Chokolade: Lemon Cayenne
(Spændende! Glæder mig til at smage!)

Støt Brysterne armbånd
Lækker lavendelsæbe (dufter skø-øøønt!)

Smukke øreringe: SusMarie-Design
Summerbird Chokolade

Lækkert bånd på garnspole af træ
Babushka spillekort (i-iiih hvor er de fine!)

Yndlingspapir fra Tiger
Den lækre æske der gemte på hemmelighederne

Et fint blomsterkort med en personlig hilsen...
[Vælger at sløre indholdet, da en personlig hilsen er lidt privat. :-)]

Tusind - tusind tak, Sussie
for denne meget, meget flotte pakke!

Du skulle ha' set/hørt mig,
da jeg åbnede pakkerne én for én med...
"ne-eeej" og "i-iiih" og "å-åhhh".
Begejstringen, overraskelsen og glæden var STOR...!

Min mand kiggede lige så benovet med fra sidelinjen
- og han er specielt obs! på den lækker-lækre chokolade,
som han selvfølgelig får lov til at smage! ;-)
.
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
~ Du kan besøge Sussies blog her ~
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
.
*STORT SMIL*
fra Lisbet uden h ;-)

18 kommentarer:

  1. Ih sikken en fin pakke - tillykke med den :)

    SvarSlet
  2. Sunshine Home Design18. april 2012 kl. 12.15

    Sikke en dejlig gave.:o)

    Tillykke med den.

    Knus Lilian

    SvarSlet
  3. Tillykke med gevinsten - skøn gave ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  4. Ej hvor lækkert!! Det er da noget af en gevinst - tillykke med den.

    SvarSlet
  5. Tillykke med den flotte præmie...sikke nogle lækre ting du har modtaget. En dejlig dag til jer...knus

    SvarSlet
  6. Sussie Appelgren18. april 2012 kl. 17.31

    Hej Lisbet uden h;)
    Jeg er glad for at du kan bruge tingene, altid svært at finde ting til en person jeg ikke kender "rigtigt"
    Men jeg er selv glad for små pakker med hyggeligheder, så tænkte det nok gik an....
    Rigtig god aften til dig og manden;)
    KH Sussie:)

    SvarSlet
  7. Du milde - sikke nogle skønne gaver du har vundet! Tillykke Lisbet uden h :-)
    *Klem* og en dejlig solskinsdag til dig!

    SvarSlet
  8. Tak, Gitte. Ja, den er voldsomt fin! :-)

    SvarSlet
  9. Tak, Anne O. Ja - en rigtig skøn gave! :-) *KNUS*

    SvarSlet
  10. Tak, CamillaEli. Ja, den er ret vild, den gevinst... og super lækker! :-)

    SvarSlet
  11. Tak, Gitte... Ja, lutter lækkerier! En dejlig dag til jer også. *KNUS*

    SvarSlet
  12. Hej Sussie uden h... ;-)
    Du kan tro, jeg kan bruge tingene... Man skulle næsten tro, at du kendte mig "rigtigt", for hver eneste ting er i den fine æske er jo bare SÅ meget mig!
    En meget overvældende pakke! TAK!
    Rigtig god dag til dig.
    *KNUS*

    SvarSlet
  13. Tak, Madame G... uden h... ;-)
    Ja, det er he-eeelt vildt! ...og dejlig dag til dig!

    SvarSlet
  14. Det var godt nok vildt flotte gaver.
    Tillykke Lisbet:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  15. Susi Rydahl Sørensen20. april 2012 kl. 09.24

    Tillykke med de fine sager, det var da en lækker pakke med rigtig meget lækkert indhold...

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet
  16. Tak, Elfepigen. Ja, det var helt vildt! *knus*

    SvarSlet
  17. Tak, Susi. Ja, en helt vildt flot pakke... Både indpakning og indhold, god weekend til dig. *knus*

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.