tirsdag den 17. april 2012

Har lige fundet ud af...

- at der i dag er PRÆCIS 5 uger til
teltet skal sættes op i
Ledreborg slotspark.

GISP!!!

PANIK
!PANIK!
!!!-P-A-N-I-K-!!!


Jeg har absolut INTET forberedt endnu
- og lysten til at gå i gang kan ligge på et meget lille sted!

Det er HELT andre ting, der optager mine tanker [og tid] i år,
og selv om jeg er sådan ca. okay til at multi-taske,
så..................!!!

Jeg gi-iiiider bare ikke!
Så enkelt kan det vel egentlig siges!

Men - standen er betalt, så jeg S-K-A-L-!!!

[ Hvor Lisbet er, dér er Dixie også... ♥ ]
Nåhme-eeen... jeg ved også af erfaring,
at det nok skal blive godt og sjovt og hyggeligt,
når-jeg-først-kommer-i-gang!

De seneste år har min stand ligget meget tæt på slottet
på Slots Alléen
- på en dejlig idyllisk og solrig plet
(når regnen altså ikke lige har stået ned i stænger!)

I år flytter jeg til en [for mig] helt ny plads
også på Alléen - tættere på indgangen,
under skyggefulde træer,
med thai-box og crépes i baghaven, trængsel og "gang-i-den".

[ Fra sidste års stand, inden den blev ribbet... ]
Skal snart inspicere div. loppemarkeder,
for at finde "nye" fristelser,
da mange af mine varer fra sidste års livsstilsmesse
er solgt (og-tak-for-det!)

Okay - lagershoppen bugner faktisk af varer
(det er jo kun en lille del, man orker slæbe med til messen)
men jeg ved, at det altid hjælper på motivationen,
når jeg finder nye spændende varer,
der skal introduceres for kunderne...!


Kender du til et godt loppemarked el. en fed genbrugsbutik
med RIMELIGE priser,
på Sjælland
så vil jeg blive super glad for et praj!

• • •

Status p.t.:

Tirsdagen står i projekt krea-bogens tegn.
"Australien" er på kost og logi hos anden familie i nogle dage.
Gemalen har fridag og er mega-snottet.
Dixie er blevet sig selv igen... DEJLIGT! ♥

OG!
Til jer der mangler at modtage jeres Frk. Anna præmie:
Den bliver sendt fra posthuset i dag!
.

Og vejret i Tokkerup:
Sne, hagl, solbyger... og hundekoldt!

~ Gode tanker til jer alle i Blogville
med ønsket om en dejlig dag ~

*SMIL*
fra Lisbet

6 kommentarer:

  1. Åhhh 5 uger før tid...så er du da i god tid hehhe. Selv ville jeg først finde ud af sådan noget 1-2 uger før. Kender godt den følelse. Har det tit sådan når jeg skal på messe, men som regel er det fint når først man er i gang. Du ved sikkert godt, at der er Bellahøj kræmmermarked i weekenden og Roskilde kræmmermarked i næste weekend ikke ?. Jeg har indlæg klar om det til mine like torsdage, men nu får du den lige idag :-)

    SvarSlet
  2. Øv øv hvor ærgeligt du ikke er lige så opsat på det i år som ellers (men er da sikker på du nok skal få noget fint ud af det alligevel), ja bare det var mig der havde en stand på Ledreborg - det drømmer jeg om hvert år når jeg er der, det er bare så hyggeligt og ser så hyggeligt ud for jer udstillere - så du siger bare til hvis du skal have hjælp ;-)

    Hvor er det bare et skøøøønt billede af Dixie.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
  3. Det skal nok blive godt når du først er kommet afsted. Gad godt at besøge messen og møde dig og selvfølgelig Dixie ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  4. Hej Lisbet.
    Det var da noget værre noget du ikke er helt huk på det i år.
    Skulle vi stadig aftale noget eller har du helt droppet tanken. Jeg vil selvfølgelig gerne hjælpe dig i det omfang jeg kan.
    Jeg er på arbedjde om fredagen men ellers har jeg fri. Jeg har jo dog et bryllup ugen efter derhjemme men har ferie ugen op til dvs mellem ledreborg og brylluppet.
    Du kan jo skrive så kan vi evt mødes. Klem fra Tine

    SvarSlet
  5. Hej Lisbet

    Måske skulle du smutte en tur til Ganløse 5. og/eller 6. maj. Der er et dejligt stort kræmmermarked/loppemarked, med en masse skønne ting. Jeg havde en stand der sidste år - ulempen ved det var, at jeg ikke nåede så meget rundt hos de andre. Du kan se dette link https://sites.google.com/site/idraettensvenner/ Ganløse ligge mellem Stenløse og Farum. God jagt :-)

    SvarSlet
  6. Jeg håber, du når at glæde dig, Lisbet, men du har jo meget om ørerne lige nu. Jeg er ret vild med Søllerød Loppemarked i Holte, som har åbent hver søndag nu fra ved 8-tiden om morgenen. Jeg synes, niveauet hæver sig over mange af de markeder, jeg ellers har set. *Klem* og en god dag til dig!

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.