onsdag den 15. juni 2011

Udfordring: ORANGE

Ida Susanne fra "Sukkertøj for øjet" opfordrer til at vise orange detaljer fra boligen... Så jeg var lige et smut rundt i huset for at samle orange farveklatter sammen til denne {hurtige} collage:

~ ALL ORANGE Vol. I ~
Æske, hæklede lapper, dejskraber,
blomsterperler,
lotus-lysestage,
fyrfadsstage, trick-or-treat-græskar,

cupcake-cups, tragt,
gl. æske m/knapper, muffinsforme

spicy ricecrackers, garn, saks, sytråd,
Stabilo liner, tusch

~ ALL ORANGE Vol. II ~
Stof, Orange Biscuits,

Dixie's piv-piv-and

Der er lidt af hvert fra både køkken, arbejdsværelse, stue og "gemmerne"... Blev lidt overrasket over, at der trods alt var SÅ meget i denne farve...!(Og så var der ovenikøbet mere, som ikke lige kom med på collagen!)

- Hvad har DU af orange ting og sager? -

OBS! Selv om jeg er follower og flittig gæst på Sukkertøj-bloggen, var det hos "Camillaeli" jeg blev opmærksom på den "orange udfordring", så hun skal også lige ha' et link!



6 kommentarer:

  1. Det er altid sjovt med udfordringer, og sikke mange lækre orange ting du har fundet.
    Jeg tror da nok, at jeg kan finde på noget...hmmm, lad mig nu lige se...Nå men deadline er jo ikke nu så jeg leder videre...

    Tak for tippet
    *Smiley* Gitte

    SvarSlet
  2. Sikken en masse skønne ting du har fundet i gemmerne - god ide - tak for link og tip

    Og tak for din vildt søde kommentar ved vit togkupe indlæg - herligt

    Be happy
    Mille

    SvarSlet
  3. Haha, den er skøn den gummiand - har en kerammik "gås" hængende med hovedet nedad i køkkenet - total kitch. Anyway her er mit indlæg inspireret af dine påfund: http://mille-designlacamara.blogspot.com/2011/06/orange-udfordring.html

    Klem
    Mille

    SvarSlet
  4. Det er nogle skønne ting, du viser os her, Lisbet - jeg tror desværre ikke, jeg ejer noget i orange, hverken tøj, køkkenting eller andet. Det eneste er kattenes uldne tæppe på havebænken ...
    Herlig idé med et farvetema!
    *Klem*

    SvarSlet
  5. kan faktisk rigtig godt lide orange, mere og mere, men jeg tror ikke rigtig jeg har noget ? kun lige på en saks, garn og stof :)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.