torsdag den 16. juni 2011

Luxus vegetar

Hvis du er vegetar [ eller som jeg "lige-ved-og-næsten-vegetar" ] så vil du måske give mig ret i, at det kan være pokkers svært at finde på nye, velsmagende retter, hvis menuen skal stå på andet og mere end en skålfuld mixed salat, kartofler i forklædning el. squash-på-100-forskellige-måder...!

På bloggen KØDFRI FREDAG [af Kirsten Skaarup] finder du et hav af super lækre opskrifter som er en LUXUS VEGETAR værdig!




Der er kun ét problem med bloggen: Man aner ganske enkelt ikke hvilken af de lækre opskrifter man skal starte med...!

Her i huset har vi RIGTIG MANGE kødfrie dage (og når manden snupper sig en saftig lørdags-steak fra Roskildes bedste slagter, så springer jeg som oftest over og "nøjes med" tilbehøret...! Så - hurra for KØDFRI FREDAG... jeg ER i gang med at krydse af på listen!



3 kommentarer:

  1. Tak for dit spændende link - her er vi også næsten vegetarer. Jeg kan se, det er Kirsten Skaarup, der står bag kødfrifredag, og hun har gennem en del år været en meget stor inspirator for mig.
    *Ha' en dejlig dag, Lisbet*

    SvarSlet
  2. Hej Lisbet

    Tak for tippet..., som du ved, er jeg også glad for de kødfrie dage, så lidt ny inspiration er velkommen. Vi tales...

    Knus Gitte

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt at jeg har fundet dig igen. Kunne ikke finde dig efter du skiftede bloggens navn. Tak for tippet - er også næsten vegetar. God weekend♥

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.