fredag den 10. juni 2011

En vild én...!

Stod lige og manglede lidt blomster til en vase i stuen, og gik på havevandring uden de helt store forventninger... (til trods for havens størrelse, er der nemlig ikke overvældende mange blomster p.t.)... MEN(!) Se blot her hvad der gemte sig af små vidundere mellem alt det grønne:




Blomsterne blev hentet fra staudebedet, køkkenhaven, stenhøjen og stendiget (skellet til nabomarken).

En vild og enkel buket, som slår de dyre ditto fra Interflora med rigtig mange længder... i både skønhed og (ikke mindst) pris. ;-)

KONKURRENCE
Give Away - med et twist...

Buketten er en del af min seneste
Konkurrence/Give Away
Klik dig videre HER og tjek den ud!

5 kommentarer:

  1. Er vild med sådanne buketter...det ser super godt ud, og vasen ligner jo lidt mit guldfund i farven ;-) Flotte billeder.

    Jeg tror også lige, at jeg vil plukke en lille buket fra mit beskedne "sortiment"...

    Go' aften Lisbet
    Knus Gitte

    SvarSlet
  2. Det er vel nok smukt, Lisbet - den type buketter er min absolutte yndlings :-) Jeg burde have plukket en buket i dag, for jeg har været på travetur i skov og eng.
    Ha' en dejlig aften!

    SvarSlet
  3. hvor er den skøn! jeg elsker også sådan nogen buketter, hvor man iblander lidt ukrudt osv.

    SvarSlet
  4. Det er bare den smukkeste af slagsen....;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.