onsdag den 24. april 2013

Update...


Så er layoutet til min næste bog lige ved at være klar!
Mangler stort set kun coveret (for-/bagside).
Har bogstaveligt talt arbejdet dag og nat
de seneste 5 dage!

Næste skridt i processen er:
Redaktøren går hækle-opskrifterne igennem
og retter til i det omfang det evt. er nødvendigt.
Grafikeren opsætter siderne til trykning iflg. mit layout.
Claus Dalby ta'r fotos her i Tokkerup i starten af maj.
• Og så skal jeg se, om jeg kan finde en hækle-freak
som har lyst til at hækle opskrifterne igennem
- lynhurtigt...(!)

Og så håber jeg, bogen når at blive færdig, 
så den kan udkomme som planlagt, den 31/5/2013.

Men... hvilke hækle-opskrifter er det mon,
man kan finde i min næste bog?
Har du et gæt?

*SMIL*
fra Lisbet

--- OBS! ---

Husk min GIVE AWAYhvor du kan vinde
en farverig Babushka krea-pakke!

16 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se din nye bog færdig <3

    SvarSlet
  2. Tillykke - hvor er et dejligt, at du er så langt med din nye bog! Håber du fortæller meget mere om den. Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madame G.
      Denne bog (nr. 2) er kun på halvt så mange sider som den første, hvorfor den også har været hurtigere at lave. Du kan være sikker på, der kommer mere om den senere. :-) *KNUS*

      Slet
  3. Det er så FEDT - og en god kombo af energitilskud til at holde den gående.

    Bog nr. 2 står på ønskelisten - bog nr. 1 er allerede et kæmpe hit

    Har ingen gæt - men er sikker på det er rene eye candies af høj kvalitet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mille.
      Ja, der skal lidt energi til hjernen... Både lidt af det sunde OG det usunde!
      Herligt at høre I har glæde af "Gavebogen". Jeg har fået rigtig fin anmeldelse af dén bog, så der er noget at leve op til... Jeg gør, hvad jeg kan, og håber ikke at skuffe! :-)

      Slet
  4. This sounds sooooo exciting!!!! xo

    SvarSlet
  5. Glæder mig til at høre mere om bogen og dens indhold :-)
    Du skal helt sikkert nok finde hæklere til at hjælpe, det er jo nok bare at spørge :-)

    SvarSlet
  6. Hvor herligt, Lisbet - GOD VIND MED DEN NYE BOG!
    Glæder mig til at nyde den!

    SvarSlet
  7. Uha, det bliver så spændende, Lisbet. Hvad bogen indeholder; jeg vil tro det er noget med mange farver, og så vi jeg gætte på, det er noget til boligen og "småtterier" til sig selv:-) Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Heidi. :-)
      Du har helt ret i det med mange farver. Jeg PRØVER virkelig at ændre stil, men jeg vender bare altid tilbage til det farverige, når jeg skal lave den slags. Alt andet virker SÅ forkert. Og m.h.t. indholdet har du også ret... :-)
      *KNUS*

      Slet
  8. Noget farverigt - masser af glade farver. Jeg tænker mere praktiske småting frem for fine lange bluser. Måske tehætte, pudebetræk og andre bolig-finurligheder samt måske et lille gave-forslag. Glæder mig til at se din nye bog. Pøj pøj med det fortsatte arbejde med den! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - tak (tik-tak ;-), Liv
      Du har så ganske ret: Farver farver farver...

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.