lørdag den 6. april 2013

Jeg skulle bare lige...

- ud og lufte cyklen og ha' lidt motion!
.
På hjemvejen kom jeg forbi Netto (Osted),
hvor jeg ville købe en buket friske forårsblomster
med hjem til vasen i stuen.
.
.
Men men... det endte med,
at jeg måtte spørge en flink Netto-medarbejder,
om jeg kunne be' om én af de papkasser, han stod med,
og som alligevel ville havne i pap-presseren
(når han havde tømt den for ost),
da mine indkøb slet ikke kunne være i cykelkurven!
.
Netto fejrer FØDSELSDAG,
og butikkerne bugner af fristende tilbud...
UHA - det er farligt!
 .
.
Skønne, skønne krydderurter i potte...
store og frodige planter for KUN en rund 20'er/stk.
Rosmarin, timian, salvie og oregano.
.
.
Den fedeste "rispapir"-lampe af stof,
med et mønster jeg bare SLET IKKE kan stå for,
når jeg ser det...
Har overhovedet ikke plads til lampen,
men med mig hjem, dét skulle den!
30,- kr.
 .
.
Små melamin-krus i regnbuens farver.
Tror de vil gøre sig godt i forbindelse med en
kommende foto-styling...!
6,- kr./stk.
 .
.
Og blomsterne, som mit Netto-besøg gik ud på?
.
Jo, jo... de kom også med hjem,
mørk pink tulipaner, som her bliver nøje undersøgt
af en nysgerrig hundehvalp
(som for første gang havde været alene hjemme 1 hel time!)
.
I morgen viser jeg fotos af tulipanerne,
da jeg "fangede" dem i det smukkeste lys fra aftensolen
her lørdag aften...!
 .
.
Og... sidst men ikke mindst, så var der et
KANON TILBUD på en stor Buko smøreost
for kun en 10'er (under halv pris!)
.
Egentlig går jeg ikke ind for at "hamstre",
men - når jeg ser et godt tilbud på noget,
som i hverdagen forsvinder fra spisekammeret her i huset
som dug for solen,
SÅ slår jeg altså til...!
.
Det var vist godt, jeg lige fik fat i den der papkasse,
så jeg kunne fragte indkøbene hjem
- også på bagagebæreren!
.
~ Ha' en dejlig weekend! ~
.
*SMIL*
fra Lisbet
.

6 kommentarer:

  1. Gode sager - kan godt se at lampen matcher dit "look" og helt sikkert vil føle sig godt tilpas hjemme hos dig - ligesom vovse der nu har været alene hjemme den første time. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Tina, lampen er "bare lige mig", men den passer overhovedet ikke ind i indretningen her i huset... kun på mit arbejdsværelse, og dér er ikke plads! (Men... hvis jeg får gjort alvor af at indrette arbejdsværelse/værksted, der hvor jeg i dag har lager-shop, SÅ kommer den op at hænge!)
      Og vovsen, hun har det som blommen i et æg... også selv om vi nu træner "alene-hjemme-tid". :-)
      God søndag til dig!

      Slet
  2. Ha ha:-) Netto kan være et meget farligt sted:-) Fine sager, du har fået fat i - jeg springer dog nok lige osten over! God søndag...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man tror det er løgn, ik'? Netto et farligt sted! :-D *hehe* Men sådan ER det altså... Altid masser af spændende ting og sager, og go'e priser.
      Er du ikke ostespiser? ÆV! :-(
      Vi er storforbrugere... morgen/middag/aften!
      God søndag til dig, Hanne!

      Slet
  3. What a super pretty lamp! :) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, Susi... I love it too! They even had it in RED/PINK, and it was hard to choose. Maybe I'll buy the red one too (if it's not all sold next time I visit the shop).

      Happy Sunday to you!

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.