tirsdag den 30. april 2013

Paper Dolls



Påklædningsdukker:

Søde, sjove, smukke, flotte, romantiske,
moderne, nye, gamle
- for store og små piger...!

Pinterest er der masser af disse fine papirdukker,
og jeg er faldet over
et bestemt board med en imponerende samling.
Du finder det lige HER.

Klikker man videre fra Pinterest,
er nogle af dukkerne så tilpas store og
af så god kvalitet,
at de kan printes (på hvidt A4-karton) til eget brug.

~ Nyd dagen! ~

*SMIL*
fra Lisbet


OBS! Husk min Give Away
Vinderen findes i morgen!

3 kommentarer:

  1. Hvor skægt.. :) kan huske jeg sadog tegnede mine egne kjoler til min påklædningsdukke :)

    SvarSlet
  2. Hold nu op har lige fundet ðen jeg havde der inde :)

    SvarSlet
  3. Tak for tippet - jeg er kæmpefan af påklædningsdukker og har stadig mine gamle og min mors. Jeg synes det er noget fantastisk legetøj.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.