onsdag den 17. april 2013

Give Away * Babushka krea pakke


Farverig krea pakke:

5 stk. organzaposer
6 stk. Babushka-print (stof fra USA)
5 x bomuldstråd
5 x pink neon-murersnor
Synåle i "blomster-kurv"
5 stk. Babushka-vedhæng (motiv på begge sider)
30 papirstrimer med små stjerner til Lucky Stars
[Glowing in the dark]
(Samlet værdi ca. kr. 150.-)



Har du lyst til at vinde pakken?

Alle kan deltage -
også selv om du ikke har en blog!

For at deltage i lodtrækningen med 1 lod
er der kun 2 betingelserder skal være opfyldt:

1) Du er følger af denne blog via Google Friend Connect
Er du ikke allerede følger af min blog via GFC,
er du meget velkommen til at tilmelde dig i højre kolonne.
2) Du lægger en kommentar herunder

Extra lodder:
Link til denne Give Away i sidebar på din blog = 1 extra lod
• *LLL&Co.* er på på din blogroll = 1 extra lod
• LIKE *LLL&CO.* på Facebook = 1 extra lod
HUSK at skrive i din kommentar,
hvis du deltager med extra lodder og hvilke!

Vinderen findes den 1. maj 2013
og offentliggøres her på bloggen.

Hold øje med om DU bliver den heldige vinder!


Håber du har lyst til at være med...

*SMIL*
fra Lisbet

59 kommentarer:

  1. Jeg napper da straks 3 lodder:
    - er jo for længst på GFC
    - og blogroll'en kan jeg også sætte flueben ved
    - linker fra min blog
    (men er ikke medlem af fjæsbogsklubben)

    SvarSlet
  2. Sikke fine ting - skønne farver! Du er i min sidebar og i mit hjerte. Ha' en dejlig forårsaften!

    SvarSlet
  3. BRING IT TO ME - altså, nu hvor jeg har din bog fine og faverige gaver, og et par af dine ideer skal bruges i mit strikdesign - sååååååååååå, kaster jeg fluks et par faverige lodder i puljen

    SvarSlet
  4. Uhhh lækker pakke. jeg er med på 3 lodder :-) mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Lod # 8 (1 basis-lod: Følger på Google Friend Connect/kommentar).

      Slet
  5. Jeg BURDE ikke deltage, for jeg har allerede vundet sådan en fin give away hos dig, men søde Lisbet dine lækre ting trækker altså sådan i mig. Jeg vil gerne være med- det må være 3 lodder. Knus Heidi

    SvarSlet
  6. Hej, super skøn give away,som jeg gerne vil vinde;0)
    Deltager med 2 lodder(Jeg linker på min sidebar)

    Mvh. Laila.

    SvarSlet
  7. Det ser spændende ud. Deltager gerne med 2 lodder. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  8. 3 lodder, fb+link i sidebar

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/04/give-away-11.html

    SvarSlet
  9. Er med på FB, 2 lodder

    Yokopop1975@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Lod # 19 (Kan desværre ikke se dig på FB-listen :-((

      Slet
  10. Iler md 2 lodder.......sååå fine ting

    Helle@koiimport.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Lod # 20 (Helle, jeg kan ikke finde dig på nogle lister, men... du får et lod alligevel blot for at deltage.)

      Slet
  11. Deltager ;)
    superlaerke_1@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Lod # 21 (Lærke, jeg kan ikke finde dig på nogle lister, men... du får et lod alligevel blot for at deltage.

      Slet
  12. Jamen jeg er da klart med.
    Det blev da vist til hele fire lodder ;O)

    God Weekend.

    Betina Bisp
    betinasscrapperi.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, har liket på facebook :) håber jeg er den heldige vinder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lod # 26 (Sarah, jeg kan ikke finde dig på nogle lister, men... du får et lod alligevel blot for at deltage.)

      Slet
  14. Jeg deltager med et lod, jeg vil rigtigt gerne vinde din fine pakke. God weekend.:-)

    SvarSlet
  15. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I am follower!: sabo eva
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/

    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    SvarSlet
  16. 1 lod herfra :-)
    annalynge@live.dk

    SvarSlet
  17. 2 lodder herfra.. Jeg elsker Babushka så gaven vil være helt perfekte for mig. Du er meget velkommen til at deltage i min giveaway på http://denkreativeidemager.blogspot.dk/2013/03/giveaway.html

    SvarSlet
  18. Also I would like sign up for this super candy.
    I shared on my sidebar and I'm fan on fb.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  19. Jeg er med, med et lod tak :)

    SvarSlet
  20. Skøn give away :-)

    Jeg vil gerne deltage med 1 lod :-)

    SvarSlet
  21. Hej:) flot give away..
    Jeg vil gerne deltage med 1 lod.. Rigtig flot og spændende blog du har:)

    SvarSlet
  22. Farver og forår. Fantastiske ting du udlodder..
    Deltager med to lodder - har delt på facebook;)
    Tak for invitationen til at deltage i den fine giveaway. Krydser alt, hvad krydses kan i håbet om ekstra held;)
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg nupper 3 lodder i din skønne giveaway

    SvarSlet
  24. Øv - vil MEGET gerne deltage med men GFC-knapppen er væk. Vil det tælle hvis jeg melder mig under fanerne via BlogLovin?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia, GFC-knappen "Tilmeld dig dette website" er i højre kolonne. Men Bloglovin' er også okay, nu du spørger så pænt. :-) *SMIL* fra Lisbet

      Slet
    2. Tusind tak - tilbage er nu kun at krydse fingre...........

      Slet
  25. Jeg kan da lige nå at være med. Er fast læser og du er på min blogroll. Det bliver to lodder, ik´?

    SvarSlet
  26. Uha, jeg kan jo lige nå at snige mig med! Er fast læser og har liket på fjæsbogen :) 2 lodder snupper jeg og håber at rosinen i pølseenden er en god placering.

    SvarSlet
  27. KONKURRENCEN ER SLUT!
    1000 TAK til jer, der havde lydt til at lege med.
    Vinderen oplyses senere i dag her på bloggen!
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet