søndag den 24. november 2013

Julemarked 2013


• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Lørdag den 7. december 2013
Kl. 09:30-15:30

Domus Felix "Det Gamle Mejeri"
Bygaden 20
DK-4320 Lejre

Gratis entré

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Traditionen tro har jeg booket en stand på vores hyggelige, lokale julemarked. I år har jeg mine bøger med, samt div. småting ...


Kig forbi og sig hej ... Det kunne være SÅ hyggeligt!

Håber vi ses!

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse og æv at jeg bor såååå langt væk

    SvarSlet
  2. Ser rigtig spændende ud, selv ligner min stue også din, da jeg også har gang i det helt store malergrej til lækre julepynt og smykker.

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.