fredag den 29. november 2013

Forberedelser til julemarkedet ...



Forberedelserne til julemarkedet den 7. december er i fuld gang. P.t. er mit arbejdsværelse omdannet til maleværksted ... Og efter et besøg i Panduro Hobby (Ro's Torv, Roskilde) tidligere i dag, skal jeg prøve noget helt nyt, når jeg er færdig med maling og pensel. Resultatet af både det ene og det andet vises i løbet af næste uge!

Og nu tilbage til Vild med dans FINALEN. Jeg hepper på Uffe Holm, mens manden hepper på sin gamle elev, Mie Skov. Uanset hvem der vinder, er det fuldt fortjent!

Go' weekend!

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Det ser mega spændende ud, Lisbet. Jeg har selv været på julemarked idag i Horsens Statsfængsel og skal være der igen imorgen. Det er hårdt arbejde at skulle på marked, men det er også hyggeligt. Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Glædelig juletid og et super julemarked ønskes dig:-)
    Ser spændende ud på dit værksted: "julemors værksted".

    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.