mandag den 28. februar 2011

deFINEting.dk i miniudgave...

En af mine søde, kreative venner [Martin] er super dygtig til miniature 1:12. Ud over at fremstille alverdens ting og sager helt fra scratch, er han en mester i at skabe de fineste miljøer... som f.eks. denne miniature af et loppemarked (inspireret af min webshop deFINEting.dk)...

[ Dette loppemarked ville jeg nyde at besøge... ]
Du kan besøge Martins 1:2-website {her}

Prøv at kigge forbi Martins website [ Mini 1 til 12 ] og se det helt fantastiske ORANGERI han og Hr.H. har bygget. Hvad enten man er til miniature el. ej, så kan man ikke undgå at blive vildt imponeret over det flotte arbejde!



3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare sejt.
    Han er da helt vildt dygtig, gid jeg kunne det.
    Men mine fingre kan ikke holde på sådan noget småt noget.
    Jeg beundrer virklig dem der laver de små ting, det er vildt fascinerende.
    Ha´en dejlig aften.
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  2. Hej Susi,

    Ja, Martin er yderst ferm til de der bitte-små ting og sager... og mange andre ting. En rigtig kreativ fyr. :-)

    Har du besøgt hans hjemmeside mini1til12.dk?

    Smil herfra og tak for kommentaren,

    Lisbet :-)

    SvarSlet
  3. Hej Lisbet.
    Tak for de pæne ord om mit miniature. Og tak for de ideer du giver mig ude at du ved det.
    Jeg kunne lave miniature hele dagen hvis det var, men man skal jo også lave noget andet.
    Medminder man giver sig selv den udfordring som denne dame har gjort. Prøv at se hendes blog
    http://blog.brinja.dk/category/miniature/

    Martin

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.