lørdag den 31. marts 2012

Vinderne af Frk. Anna

Så er konkurrencen slut,
og vinderne er fundet!


Allerførst siger Frk. Anna og jeg
PÆNT TAK
til alle jer, der ville lege med

* * * * * * *
.
Og så til vinderne af de mange glas
med lækker marmelade...

*  *  * * * * * * * * *
1. præmierne går til:
[7 glas Frk. Anna marmelade]
.
*  *  * * * * * * * * *
2. præmierne går til:
[3 glas Frk. Anna marmelade]
.
*  *  * * * * * * * * *
3. præmierne går til:
[2 glas Frk. Anna marmelade]
3: Mette [kmlynghoejen]
84: Kirsti
.
*  *  * * * * * * * * *
.
STORT TILLYKKE
til jer alle!

Hvis I vil være søde at sende mig en mail på
lisbet[snabel-a]lisbet.dk
så får I nærmere besked
ang. forsendelse af præmierne!

OBS!
Jeres mails skal være mig ihænde senest
tirsdag den 10. april 2012.
Efter denne dato trækkes der ny(e) vinder(e).

* * * * * *

Slutteligt vil jeg minde alle om
min konkurrence om fribilletter til

~ Rigtig god weekend ~

*SMIL*
fra Lisbet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.