onsdag den 7. marts 2012

6-stjernet Give Away


.
24timer.dk har testet 24 nye produkter,
deriblandt Frk. Anna (Blåbærmarmeladesom har scoret
TOPKARAKTER
.
.
Seks stjerner - med følgende begrundelse:
.
.
"...Et gennemført smukt produkt."
.
Læs hele artiklen [fra 6. marts 2012]
.
Har du lyst til at sætte tænderne i
en seks-stjernet marmelade,
kig forbi min GIVE AWAY,
hvor der er masser af Frk. Anna marmelade på højkant!
.
OBS!
De øvrige varianter fra Frk. Anna
er mindst lige så lækre, kan jeg betro dig!
.
~ Nyd dagen ~
.
* * * * * * * * * * *
SMIL fra Lisbet
* * * * * * * * * * *
.
!!! HUSK LINK !!!
Hvis du har en blog,
og det er første gang, du kommenterer her hos mig,
så husk at skrive adressen i din kommentar.
Det er desværre ikke altid, dit navn er linket,
og jeg vil jo mægtig gerne lægge vejen forbi din blog også!

8 kommentarer:

  1. Mindre kunne naturligvis aldrig komme på tale
    ******

    _____________

    Emneskift

    Kunne godt tænke mig at se hvad din skønne hjerne kunne udtænke som logo eller visitkort eller lign. - for mig... Med fyrtårne, signalflag, gamle trunks, måger, damptog og alt muligt andet af det jeg er vild med...

    Sikker på det ville blive fantastisk.... *SMILER*

    Ha´ en dejlig dag ♥
    *Knus* fra Loppe

    SvarSlet
  2. Dejlig med betroelser - du forstået at tease - send flere virtuelle smagsprøver :-D

    Får snart megaspat af alt det jeg skal indtaste her hos dig - først navn, så email, så lægge webadresse - og gud hj... mig også koder - der ikke altid er nemme at afkode.

    Tungen skal holdes lige i munden - sindsygt tidskrævende.


    http.//designlacamra.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Elsker Frk. Anna´s marmelade, der findes ingen bedre..
    Håber så meget jeg bliver en af de heldige:-)

    Fik du fat i rullerne?

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Jeps... Det er flot med de ******!

    M.h.t. emneskiftet...
    Dét må vi kigge på, på et tidspunkt, når jeg har knapt så mange bolde i luften. :-)

    *KNUS* og go'nat herfra... :-)

    SvarSlet
  5. Virtuelle smagsprøver komemr der hele tiden. :-D

    M.h.t. det øvrige... søde Mille... så er ALT jo helt og aldeles valgfrit!
    Har du ikke en konto, du er logget på, når du kommenterer (så du slipper for skrivearbejdet)?
    Webadressen be'r jeg kun om, hvis det er den første kommentar, du lægger (så jeg kan gengælde besøget)... Og selv dér er der blot tale om et tilbud!
    M.h.t. koderne, så ER de slået fra for mange måneder siden, og ALLE(!) kan kommentere uden nogen form for moderation, så jeg aner simpelthen ikke, hvorfor du bliver bedt om koder, når du kommenterer. Har ikke hørt det fra andre, så jeg ved ikke, om der er andre, der oplever samme problem(er)!

    Kan sg* da godt forstå, du synes, det er træls! Måske jeg skal lave et blogindlæg, for at få det belyst... og forhåbentlig afklaret!

    SvarSlet
  6. Fr. Anna er god, men... min egen blomme/citrus marmelade med valnødder og Madeira er den allerbedste... (SHYYY! - sig det ikke til nogen ;-))

    Ja... jubbi.... jeg skyndte mig i NETTO, da min kære husbond kom hjem fra job i eftermiddag, og søreme om ikke de havde vel ca. 15 pakker af rullerne tilbage. Købte 3 x pasteller + 2 andre pakker. Og så havde de også de sødeste, stofbetrukne knapper i rosa/hvid, lyseblå/hvid. Så du dem?

    1000 tak for tippet på din blog. Uden dét, var jeg gået glip af de gode sager!

    *KNUS*

    SvarSlet
  7. Det er vel nok flot med topkarakteren! Jeg har må en tur i Kvickly og ha' et glas :-) Vi spiser normalt Søbogaards marmelader sødet med æblesaft.
    *Klem* og ha' en dejlig dag, Lisbet!

    SvarSlet
  8. Ja, det var fornemt med stjernerne. :-)
    Vi laver stort set al vores marmelade selv, men det hænder da, der havner et glas Frk. Anna i indkøbskurven.
    *KNUS* og god torsdag til dig, Madame G...!

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.