onsdag den 28. marts 2012

And the winner is...



Allerførst:
Tak til alle jer, der har deltaget i denne Påske Give Away.
Jeg ville ønske jeg kunne sende kort ud til hver og én!


Vinder
af 2 gamle påskekort er

Tillykke Dorthe -
Du har vundet kort C og D.


Da de 2 øvrige påskekort også skal have et nyt hjem
har jeg fundet 2 extra vindere,
som hver får tilsendt 1 stk.

Vinderen af kort A er udtrukket blandt jer,
der havde valgt dette:
Congratulations Lynda
- you have won card A
(plase send me your address by E-mail)

og LOPPE... som bare MÅ eje kort B.

Vær søde at sende mig jeres adresse til:
lisbet(snabel-a)lisbet.dk
så jeg kan få jeres Påskekort afsted med posten!
[Har jeg ikke modtaget jeres adresse indenfor 1 uge, finder jeg nye vinder(e)]

Glem ikke...
- mine to andre Give Aways:
...med masser af lækre præmier!

~ Ha' en dejlig dag! ~

*SMIL*
fra Lisbet

1 kommentar:

  1. Hvor er min kommentar?
    Lagde en meget begejstret kommentar med jubel og tak....
    Vildt glad for præmien
    har mailet
    knus
    loppe

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.