torsdag den 23. oktober 2014

KNÆK CANCER 2014: Mine illustrationer er sat på højkant ...!

Til fordel for indsamlingen KNÆK CANCER 2014 har jeg sat mange af mine originale illustrationer på højkant, og hele beløbet fra salget går ubeskåret(!) til indsamlingen.


Der er over 20 illustrationer at vælge imellem ... sort/hvid eller farve.

Alle illustrationer er originale, de er udført af mig og signeret af mig.

Dette er blot en håndfuld af de udvalgte illustrationer ...!

    

Byd på illustrationerne

Gå ind på mit Instagram HER og byd på den/de illustration(er), du er interesseret i. Du kan også søge på IG hashtag #knækcancer2014LLLogCo.
OBS! Det kræver, at du har en Instagram-konto.

Auktionerne slutter fredag den 24. Oktober kl. 16:00. Vinderne kontaktes herefter, og vinderbeløbene indbetales til min indsamling på KNÆK CANCER senest lørdag den 25. Oktober 2014 kl. 20:00. 

Illustrationerne bliver sendt til vinderne via PostDanmark i uge 44. Forsendelsen betaler jeg!

1. runde er afsluttet!

-----------------------------------------------------

NY RUNDE!!!

Der er stadigvæk illustrationer tilbage, som du kan byde på. Derfor sætter jeg endnu en omgang auktioner igang!

Gå ind på mit Instagram HER og byd på den/de illustration(er), du er interesseret i. Du kan også søge på IG hashtag #knækcancer2014LLLogCo.
OBS! Det kræver, at du har en Instagram-konto.

Auktionerne slutter lørdag den 25. Oktober kl. 20:00. Vinderne kontaktes herefter, og vinderbeløbene indbetales til min indsamling på KNÆK CANCER senest søndag den 26. Oktober 2014 kl. 20:00. 

Illustrationerne bliver sendt til vinderne via PostDanmark i uge 44. Forsendelsen betaler jeg!

-----------------------------------------------------

Selv om du ikke ønsker at deltage i auktionerne på Instagram, er du naturligvis mere end velkommen til at støtte min indsamling med et beløb alligevel. 

På forhånd tusind tak for hvert eneste bud, og hver eneste krone!

*SMIL*
fra Lisbet

----------------------------------------------------------------------------------------------
Use code LARSEN10 for -10% OFF everything in the webshop, www.puravidabracelets.com
----------------------------------------------------------------------------------------------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.