søndag den 5. januar 2014

VIND: Original Doodle ...


Nu har du chancen for at vinde denne tegning fra min serie
Flower Doodle ...

Original doodle "made by me" ... signeret und alles!

Hop ind på min Instagram profil og LIKE billedet, FØLG LLLogCo på IG og læg en KOMMENTAR på IG, så deltager du automatisk i lodtrækningen, som allerede finder sted mandag aften (6. januar 2014).

Motivet er str. A5 på A4-papir, og farverne er: violet, turkis, lime og gul.

Som nævnt i et tidligere blogindlæg, så behøver man IKKE selv have en Instagram-profil for at se, følge og kommentere på andres IG-profiler via computeren. 

Så alle kan altså være med - og du er hermed inviteret.
Håber vi ses! :-)

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Jeg blir bedt omlog ind uanset om jeg vil synes om eller følge dig derinde - og da jeg ikke har det så er det svært : )

    Uhhhh altså! Ville ellers meget gerne vinde den n fiiiine sag ; )

    SvarSlet
  2. ♥Happy monday, my friend!♥ ♥

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.