torsdag den 2. august 2012

NO SHIT!

Fatter det ganske enkelt ikke...
Hvorfor nogle hundeejere vælger at efterlade
hundens "visitkort" her, der og alle vegne!
.
At vi er rigtig mange [hundeejere el. ej],
som er godt og grundigt trætte af "visitkortene",
fortæller disse NO SHIT(!) skilte,
som popper op flere og flere steder
på fortove og i græsrabatter.
.
Forleden dag faldt jeg over to lidt sjove eksemplarer
på min daglige gåtur...
.
Lænkehund MED hængelås!
[Hvem kunne finde på at stjæle et NO SHIT skilt?]
Homemade version fremstillet af logoet
fra en Netto-plastikpose.
.
Når vi går tur med hunden,
er vi altid armeret med adskillige "prutteposer",
og vi samler op alle vegne... inkl. i vores egen have!
.
"You can have women and cookies and a strawberry,
but there is nothing as bad as a doggy shit"
[ SHU-BI-DUA : "There's a dog shit in my garden" ]
.
~ Nyd dagen! ~
.
*SMIL*
fra Lisbet

3 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke forstå at så mange hundemennesker ikke samler op efter sig, for det er sku' da ulækkert at jokke i den (Læs: lorten) Og det er jo om man har hund eller ej.
    I sommerhuset har vi nogle (ved ikke hvem, endnu) som i lang tid ikke har samlet op efter sig og som nu er begyndt at samle op og binde deres "poser" fast i vores træ lige ved skraldespanden.
    Hvad går det ud på? Jeg har lige som du ALTID lommen fyldt med poser, for heller en pose for meget end en for lidt.
    Tillykke med jeres nye hund, glæder mig til at se mere til den.
    Hilsen Pia der altid gerne låner en pølsepose ud:))

    SvarSlet
  2. You er SO right- men ikke alle tør at sige det. Jeg tilslutter mig dig- bliver så harm, nåt hundeejeren ikke samler op og siger "det er jo bare gødning til græsplænen"........

    SvarSlet
  3. Jeg fatter det heller ikke - det burde jo ikke være så svært at samle op efter sin hund. Der er ikke noget værre end at komme til at køre over efterladenskaberne med plæneklipperen :-) Klem!

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.