I lørdags viste jeg en smuk buket, som jeg lige havde fået af min søde mand... Bare fordi! [Her!]
.
Umiddelbart så blomsterne friske og sprøde ud, men allerede om aftenen kunne jeg se, at nogle af dem ikke havde det særlig godt.
.
.
Søndag aften var både roser og georginer HELT færdige, og det er jo a-aaalt for tidligt [specielt når man har in mente, at buketten er fra Roskildes førende blomsterbutik, Acacia, som tager sådan ca. 1/2 bondegård for varerne!]
.
Jeg syntes, det var synd for min gode mand {som ville glæde mig med buketten}, at de havde prakket ham halvfærdige blomster på, så... mandag gjorde jeg noget, som jeg normalt ikke gi-iiider, men det var undtagelsen, der bekræftede reglen: Jeg ringede til butikken og afleverede en venlig reklamation! [Just for the record: Undtagelsen ligger ikke i det venlige, men i reklamationen i sig selv... ;-)]
.
Jeg syntes, det var synd for min gode mand {som ville glæde mig med buketten}, at de havde prakket ham halvfærdige blomster på, så... mandag gjorde jeg noget, som jeg normalt ikke gi-iiider, men det var undtagelsen, der bekræftede reglen: Jeg ringede til butikken og afleverede en venlig reklamation! [Just for the record: Undtagelsen ligger ikke i det venlige, men i reklamationen i sig selv... ;-)]
.
I butikken var de "vist" godt klar over, den var gal (nævnte bl.a. noget om "ikke friske georginer, som var blevet fjernet fra butikken..."), så de tilbød, at vi selvfølgelig kunne få en ny buket. Onsdag ville de have friske varer.
I butikken var de "vist" godt klar over, den var gal (nævnte bl.a. noget om "ikke friske georginer, som var blevet fjernet fra butikken..."), så de tilbød, at vi selvfølgelig kunne få en ny buket. Onsdag ville de have friske varer.
.
.
Så i går efter arbejde kom manden hjem med denne nye, FRISKE OG SUPER SMUKKE BUKET... bl.a. indeholdende mine yndlinge: Gerbera og roser.
.
Og denne gang, håber vi den holder noget længere...! (Det skulle ikke være svært...!)
.
Så i går efter arbejde kom manden hjem med denne nye, FRISKE OG SUPER SMUKKE BUKET... bl.a. indeholdende mine yndlinge: Gerbera og roser.
.
Og denne gang, håber vi den holder noget længere...! (Det skulle ikke være svært...!)
.
~ Nyd forårsdagen! ~
.
*SMIL*
fra Lisbet
Super dejlig tanke af mange og dejligt at de faktisk også hørte på klagen.. Selv om det er super træls du var nød til det...
SvarSletSynes sgu man skal gøre opmærksom på sådan noget...fedt at du gjorde det og super god service :-)
SvarSletGodt at du fik dem byttet - det manglede da bare! Men når det så er sagt, så er det en skøn skøn buket i flotte farver. Knus Anne
SvarSletSelvfølgelig er det ikke OK med blomster der ikke er friske ;-( godt du nu kan glæde dig over et super resultat af klagen og besværet trods alt ;O) Flotte farver i denne buket - tror din mand kender dig rigtig rigtig godt ;O)))))) lige dine farver kan jeg se ønsker jer begge en en dejlig Bededagsferie
SvarSletSkønne blomster:-)
SvarSletJeg har også klaget over en buket, som vi fik til vores sølvbryllup i januar. Det kan da ikke passe at folk bestiller en buket, som der koster en halv bondegård og så kan den ikke holde en dag. Jeg fik den nu også byttet.
Dejlig med service.
Den er ligeså smuk som den anden buket fra forleden. Hvor må der være mange som bare smider ud og ikke tænker på at reklamere over den dårlige varer. Super god service denne butik leverede i sådan en situation. God bededagsferie til jer...knus
SvarSlet