onsdag den 16. marts 2011

Fotokonkurrence...


Facebook deltager jeg i en fotokonkurrence hos Isabellas, og det ville bare være herligt, om du ville hjælpe mig med at stemme mit foto i top...

Alt du skal gøre er at gå ind på Facebook gruppen og klikke LIKE ved gruppen, scrolle ned, finde mit foto og klikke LIKE ved det også (først dér tæller det).

*Første tegn på forår*

Takker så mange gange på forhånd! :-)

(21. marts 2011)
Konkurrencen er afsluttet...

Tilslutningen var ikke just overvældende, hverken m.h.t. deltagere (fotos) el. stemmer... Pyt! Jeg vandt præmien ("Isabellas" nye bog om "Køkkenhaven")!
TAK til de få af jer, som gav jer tid til at stemme!




4 kommentarer:

  1. Er gjort;)
    Smukt billede.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. 1000 tak til dig, Elfepigen... :-)))

    SvarSlet
  3. Er gjort - håber du vinder - dejligt billede at foråret der er på vej

    SvarSlet
  4. Og 1000 tak til dig, Camilla... :-)))

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.