tirsdag den 17. marts 2015

Påske, pasteller og pipfugle


Opskrift på de hæklede æg finder du i min bog:
Fine & farverige ÅRSTIDER
- du selv kan hækle ...



Opskrift og skabeloner på fuglehusene finder du i min bog:
Fine & farverige GAVER
- du selv kan lave ...


Det er nu, op til påske, du skal shoppe fugle, som jeg har anvendt til kasserne. Der er nemlig tale om "påskekylinger". De pastelfarvede, som står på bordet er købt i Tiger butikken (2015).


Mine bøger forhandles i boghandler landet over og i div. online-boghandler og webshops.

I min webshop, www.lilula.dk, kan du bestille signerede eksemplarer, ligesom bøgerne også forhandles (uden signatur) på forlagets website, www.klematis.dk.


*SMIL*
fra Lisbet

------------------------------------------------------

Use code LARSEN10 for -10% OFF everything in the webshop, www.puravidabracelets.com
------------------------------------------------------

2 kommentarer:

  1. hvor er det bare hyggeligt påskepynt <3

    SvarSlet
  2. Waouu hvor er påsken smuk i pastel farver :-)
    Jeg synes dine æg er smukke :-)
    Du er velkommen i min bikini giveaway.
    God søndag aften.

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.