fredag den 19. december 2014

Smuk vintage glaspynt sælges ...


Efter at have vist ovenstående foto af den flotte gamle glaspynt fra min webshop [deFINEting.dk som holder pause på ubestemt tid] på Instagram, er der en del interesserede, der har udtrykt ønske om at komme og se de farverige glaskugler.

Derfor holder jeg nu - med kort varsel - åbent i mine private lagerrum i den kommende weekend:

Søndag den 21. december 2014
Kl. 11:00-14:00
Adresse:
Pilegårdsvej 2 (Det gamle hvide hus)
Tokkerup, 4320 Lejre

Betaling sker via MobilePay
el. kontant på beløbet.
[Jeg ligger ikke inde med byttepenge].

Glaskuglerne koster fra kr. 25.- for de helt små
til kr. 75.- for amerikanske ornamenter
med reflektor (fordybning) og/el. mica/glimmer.

Nogle af kuglerne sælges samlet i æske!

Der er også en lille smule andet julepynt,
ud over glasornamenterne.

Jeg byder på en tår varm glögg og en brunkage
[så længe lager haves ...]

~ Velkommen! ~

*SMIL*
fra Lisbet

----------------------------------------------------------------------------------------------
Use code LARSEN10 for -10% OFF everything in the webshop, www.puravidabracelets.com
----------------------------------------------------------------------------------------------

1 kommentar:

  1. Åh,hvis jeg boede øst for Storebælt, ved jeg godt, hvad jeg skulle lave på søndag.
    Sikke nogle skønne ting!

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.