mandag den 17. februar 2014

Mellem vinter og vår


I skrivende stund blæser det godt og grundigt udenfor mine vinduer, skyerne suser afsted med en voldsom fart, og sol og blå himmel titter frem nogle sekunder, hver gang en sky er drevet forbi.

Det er ikke meget hvid vinter, vi har haft i år, og nu fornemmes forårets komme allerede. Det er ind imellem en pudsig verden vi lever i, og ikke engang vejret er sådan helt til at regne med ...!

Okay - jeg er sådan set ligeglad med vejret, jeg konstaterer bare! Modsat mange andre, har jeg det nemlig helt fint med vinter og mørke, som indbyder til indendørs sysler og hygge. Men forår og sol er bestemt også dejligt - altså lige bort set fra når støv og spindelvæv pludselig fanges af en solstråle, og får samvittigheden til at blegne.

Selv de fine vintage emaljebrocher på billedet, måtte ha' en kærlig omgang med støvekluden, inden de blev fotograferet for lidt siden.

Måske man skulle overveje en omgang forårsrengøring i år? - altså når det bliver RIGTIGT forår ...! ;-)

~ Nyd dagen! ~

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Skønne brocher! Jeg kan bedst lide lys og at være udendørs. Så jeg er glad i år!

    SvarSlet
  2. Det er godt nok nogle fine brocher!

    Jeg glæder mig over, at lyset vender tilbage, selv om jeg ikke har noget imod vinter - bare den ikke skal være så mørk så længe, som jeg synes, den har været denne gang. Det hjalp lidt, da sneen kom, men desværre lå den ikke længe og hjalp lyset på vej.
    Her er fuglene også begyndt at synge og forårsstemningen er kommet.

    Hav en dejlig aften.

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.