søndag den 8. december 2013

Fletværk ...

Forleden dag modtog jeg en dejlig overraskelse med posten: Bogen FLETVÆRK, som netop er udkommet på Forlaget Klematis. En smuk og farverig bog - præcis som jeg kan li' det!

Nu hvor julemarkedet er ovre, er der tid til andet end forberedelserne til dette, så på denne kolde og regnvåde 2. søndag i Advent, kastede jeg mig ud i mit første fletteprojekt.





Det blev søreme til et kræmmerhus, og af et 1. forsøg at være, var det faktisk slet ikke så ringe endda.

I stedet for at tegne skabelonerne i bogen af, printede jeg dem direkte fra bloggen PaperMatrix.

Jeg var lidt meget spændt på, om min tålmodig kunne holde til fletværk, men det gik faktisk rigtig fint, og jeg er H-E-L-T sikker på, at kræmmerhuset ikke bliver enebarn!

Bag bogen står mor og datter, Anna og Lene Schepper, og de er ganske enkelt fantastiske til at flette. Jeg er vildt imponeret over, hvad de kan trylle frem af papir, blot ved fletteteknikkens kunst.

Hvis du også er glad for papir, og har lyst til nye udfordringer i kreativitetens tegn, så er FLETVÆRK måske et oplagt emne på jule-ønskelisten.

Se/læs mere om bogen her, og besøg forfatterne Schepper lige her.

~ Glædelig 2. søndag i Advent ~

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Ja, det er virkelig meget smukt! Jeg har ikke sans for at lave den slags, men nyder synet - som fx også da jeg i går så de yndigste gammeldags flettede julehjerter.
    *Klem* og god søndag aften til dig ...

    SvarSlet
  2. Det ser flot ud. Papir er dog ikke lige en af mine "ting", men derfor kan man jo godt beundre det andre laver :)

    SvarSlet
  3. Hvor er jeg misundelig - Den bog ser så spændende ud!

    SvarSlet
  4. Uh, det ser ud som en bog, jeg ville elske at kigge i :)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.