søndag den 12. februar 2012

I ♥ Garfield #14


.
Nej, man er ikke i tvivl om, at det stadigvæk er vinter
...når man kigger ud ad vinduerne, og ser den nyfaldne sne!
.
Og selv om termometeret har sneget sig OVER minusstregen,
så er det endnu for tidligt til Hawaii-skjorte...
.
Men man har jo lov til at drømme...
og glæde sig!
. 
[ Garfield-striben er som altid lånt HER! ]

.
~ Nyd søndagen ~
.
* * * * * * * * * * *
SMIL fra Lisbet
* * * * * * * * * * *
.
!!! HUSK LINK !!!
Hvis du har en blog,
og det er første gang, du kommenterer her hos mig,
så husk at skrive adressen i din kommentar.
Det er desværre ikke altid, dit navn er linket,
og jeg vil jo mægtig gerne lægge vejen forbi din blog også!

4 kommentarer:

  1. Nu varsler DMI en periode med lunere vejr - ih, hvor jeg glæder mig :-) Trænger til at se græsplænen og de små forårsblomster igen!
    *Klem* og en dejlig dag til dig, Lisbet!

    SvarSlet
  2. Design À la Camara13. februar 2012 kl. 16.35

    Kan nu godt lide vintermagien - men vil da også gerne se dig i en hawaii-skjorte - keep us posted når du er landet :-D
    http://designlacamara.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det har været SÅ smukt et vejr i dag, og energiniveauet steg straks mærkbart, synes jeg! Det er altid dejligt med et gensyn med forårets bebudere, og inden vi ved af det, så er de der...!
    *KNUS* og god aften til dig, Madame G.

    SvarSlet
  4. Jeg tilhører også mindretallet, som godt kan lide vinteren og "magien"... HYGGEN...! Jeg ville også meget gerne se mig selv i en Hawaii-skjorte... PÅ HAWAII!!! Ét af de steder i verden jeg mægtig godt kunne tænke mig at besøge! :-D

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.