søndag den 25. september 2011

I ♥ Garfield #9 - Old people, halsonde og Cykel VM...


Old people are funny... and boring... OG HALVSYGE...

I dag skulle jeg ha' været tilskuer ved VM i Landevejscykling
[hos gemalens datter, som bor på ruten...].
Og det ville garanteret ha' været super hyggeligt!
Men jeg har alligevel valgt at blive hjemme:
Har seriøst ONDT I HALSEN!

ØV!

Så må jeg snuppe det foran TV'et i stedet for,
alene - sammen med Dixie...
med en kop varm te og slumretæppet,
selv om det jo ikke er HELT det samme
som at føle "suset" fra de mange cykler race forbi
LIVE...

OBS! Garfield er som altid lånt HER!

~ God søndag ~

3 kommentarer:

  1. Jeg har det lige som dig, ondt i halsen og en lille smule ondt af mig selv. Øv, men vi må nyde søndagen langsomt med varm te og hygge foran kukkassen.
    *Klem*!

    SvarSlet
  2. @ Madame G.:

    ØV! - for os!!! Jeg har ikke kun LIDT ondt af mig selv, men MEGET(!) Og det blev ikke bedre af at Flemming lige ringede fra "ruten" og fortalte, hvor hyggeligt og sjovt de havde det på Søllerødvej... med "gang i speaker-højttalerne" i baggrunden...! Børnebørnene har små boder, hvor de sælger kaffe og kager til andre tilskuere - med stor succes... ØØØØØØØV!!! ;-)
    Vil kigge videre på TV! Go' søndag og go' bedring! *KNUS*

    SvarSlet
  3. I stakler...sikke noget med jer. Godt at kukkassen kan levere underholdningen, når et halsonde melder sig. Så fik Flemming alligevel smittet dig Lisbet ;-) Rigtig god bedring til jer begge to, og en solrig søndag med slumretæppet er jo ikke så dårlig *KNUS*

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.