onsdag den 23. februar 2011

I ♥ Garfield

Jeg er ganske enkelt vild med Garfield, og modtager hver dag en ny "stribe" i min indbakke... Som f.eks. denne (fra arkivet), som jeg synes er rigtig, RIGTIG morsom (måske fordi jeg selv kan relatere til emnet):

[ Klik på illustationen for at se en lidt større version ]


Og denne stribe hvor skønne, herlige Odie (el. Futte, som vi jo har døbt ham i DK), laver et morsomt stunt [som lige så vel kunne være udført af min egen hund, Dixie...]:

[ Garfield © Copyright Jim Davis ]

Du kan også tilmelde dig "Dagens Garfield"... hvis du har lyst til at få et godt, gratis grin hver dag. :-)

Enjoy!




5 kommentarer:

  1. Hi hi hi hi hi.....

    Åh, den er god...

    Kunne ikke passe bedre - min kollega fylder 65 år idag !!!

    Tak for grinet
    Knus
    Loppe

    SvarSlet
  2. Den er også sjov, elsker ham - vi kaldte min søster for Futte da vi var børn.

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  3. Garfield er alletiders - elsker de tegneserier - så tilmelder mig fluks! Tak for tippet. Knus Anne

    SvarSlet
  4. HI HI...ham Garfield bliver man aldrig træt af...heldigvis.

    Go' aften ;-)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.